Pokreće Blogger.

..teksas košulju..

>> srijeda, 6. travnja 2011.

Draga Melly, stize prva ideja kako nositi teksas košulju! Prvo, morma priznati da ja nisam obukla teksas košulju od gimnazijskih dana, što je prilično dugo :). Moram priznati da nisma joj ni neki fan. Ali ne mogu osporiti da je u trendu i da se pojavila i na modnim pistama.
Neki je kombinuju uz suknjice cvijetnog uzorka, ili suknjice na volane u boji konjaka što daje neki meni malo kaubojski šmek. Meni lično se najviše sviša Dsquared verzija kao na slici u setu.
Ja ti predlažem slijedeću kombinaciju, a potrudiću se da napravim još jednu verziju ovakve, kao i neku sa suknjicom.


Jeans Shirt





Moj prijedlog je retro izgled : wedgice-odnosno drvene sandale na platformu, poštarska torba kao ova iz Manga, Panama šeširić kakav možeš naći vjerujem u Accessoarizeu, naočale ala RayBan, mislim da ima i jeftinijih replika u Mangu i Accessoarizeu, drvene narukvice, lanac s privjescima i naravno kaiš na hlače.
Što se tiče hlača, možeš dvije verzije u ovoj kombinaciji: ovako široke koje padaju fino ili neke više kao na slici pored, znači opet široke spuštenog struka, ali malo više muškog kroja i ravnijih linija.
U verziji ovih muških hlača, do ljeta slobodno možeš nositi oxfordice/brogsice ili jazz flats za koje si pitala :)
Nadam se da ti se ideja dopada, ako da, slobodno pitaj dalje!

Stiže i verzija sa cvijetnom suknjicom, sad bar nije teško naći takvu jer je cvijetni dezen preplavio grad :). Sandale na setu su Nine West, pa možda su stigle i u Altu, super su model i za suknjice i za retro hlače.
Torba je Mango, ali je cijena malo povisoka.

1 komentari:

Anonimno,  7. travnja 2011. u 01:18  

Hvala puno...otprilike sve ovo mogu izvuci iz ormara, naći negdje, samo jos ove hlace spustenog struka da zbavim. One mi se jako dopadaju i to baš ova nijansa. Košulju sam kupila u Terranovoj, prlijep model,predobra je, ne bih je skidala...zato joj moram pronaći što više mogućnosti za kombiniranje :).
PS sviđa mi se mnogo tvoj blog, polywore je i moja omiljena stranica za inspiraciju ;) Veliki pozz

Objavi komentar

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP