Pokreće Blogger.

Maxi suknja za Jale08

>> nedjelja, 17. travnja 2011.

Jale me je mnogo zamislila sa pitanjem kombinovanja ciganke u poslovnom okruženju. To je meni prilično težak zadatak, jer ciganka i nije baš suknja za poslovno okruženje, ona je jako ležerna i teško ju je nositi uz neke klasične komade, a da to ne izgleda tetasto.
Zato moj prvi prijedlog i ne kombinuje klasične komade za posla, ja sam se odlučila za kombiniranje icganke uz aladinke kao zatvorene cipelice koje poštuju svaki psolvoni dress kod, uz to obična uska majica-široka suknja je doovljna za sebe, šal koji može biti i u veselim bojama, od različitih niti, omotan opušteno jednom dvaput oko vrata i dovoljno dug da pada. Uz to neka vrečasta torba i u ovoj verziji srebreni nakit sa etno dodirom, velike srebrene naruknice-halke, multi-chain dugi lanac i slično:

maxi skirt


Druga verzija bi za mene bila sa visokim zatvorenim cipelama pune pete, kao što su npr ove:


9 komentari:

Anonimno,  17. travnja 2011. u 10:04  

Da Nadi lijepe kombinacije, samo jedna napomena, mnogi dress kodovi u firmama zabranjuju nošenje ovakvih majica bez rukava ( u obzir dolaze samo majice ili košulje s kratkim rukavima) pa je moj prijedlog takav, s tim da se ovakva majica bez rukava može obući ispod kratkog sakoa

Zamzija

Anonimno,  18. travnja 2011. u 00:11  

naravno zavisi i u kojoj struci radis. kod mene duga suknja nikako ne ide, ali zato ako radis u nekoj marketing firmi ili se bavis kreativnim zanimanjima, mogu jos smjelije kombinacije.

Anonimno,  18. travnja 2011. u 00:12  

(ovo je bila Ninichissima :) hihi uspjelo)

Nadi 18. travnja 2011. u 02:33  

hej darling,hvala na komentaru :*, ma ja sam odmah rekla, ciganka opcenito nije bas za igdje gdje ima dre4ss code, a ko nema dress code,onda ima slobodu da je nosi kako zeli, isključila sam ipak japanke iz te slobode :)

Vedrana 18. travnja 2011. u 03:15  

ciganka..ni pod razno za poslovne varijante...to je u suštini ljetna suknja za opuštene casual kombinacije..kako je već nadi i pojasnila

inspire_me,  18. travnja 2011. u 05:52  

Gdje se ima kupiti ova suknja??

Anonimno,  18. travnja 2011. u 09:50  

ja bih licno mogla zamisliti maxi suknju uz ravne cipele + cool sako + bijela kosulja + neki decentni nakit i u poslovnoj varijanti...
to bi bas bilo onako ultra chic

naravno, uz maaaalo 'naprednije' i otvorenije business okruzenje (npr. manje IT inzinjera hihi)

ninichissima

Nadi 18. travnja 2011. u 16:04  

Inspire_me, trebala bi stici u new yorker, na njihovom sajtu ima identicna, 25 eura, Inace takve suknje mozes naci u buticima sa odjecom za pokrivene djevojke.
Ninichissima, dobra ideja, napravim da se vidi vizuelno :*

inspire_me,  19. travnja 2011. u 05:52  

Ja je Nadi nikako nisam mogla naci na njihovom sajtu, hajd' mi molim te posalji link, ako ti nije mrsko:)
P.S. Jedva cekam Jumpsuit-ove:)

Objavi komentar

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP