Pokreće Blogger.

Maxi suknja - poznatija kao ciganka

>> petak, 1. travnja 2011.

Jedan od vaših upita ''Kako nositi'', koje sam dobila na Sa-x forumu bila je maxi suknja na volane, kod nas poznatija kao ciganka.
Tu su moje ideje koje sam ponudila našoj Zamziji:


Ova kombinacija sa starkama je tu dok se dočekaju topliji dani, jer maxi suknja je naprosto savršena uz sve moguće ravne japanke, rimljanke i ostale :) 

U principu, ciganke su u glavnom šarenog dezena, pa onda ih umirite jednobojnim topovima, što jednostavnijeg kroja, običnim uskim majicama - potkošuljama ili ovakvim bez bretela topićima.

Uz njih najbolje idu velike torbe da dorade taj casual dojam i ravna obuča ili wedgice, odnosno papuče/sandale sa drvenom ili pletenom platformom.

Ukoliko želite još kombinacija i ideja na temu ciganke, samo napišite u komentaru.

4 komentari:

Unknown 4. travnja 2011. u 11:18  

Predivno zaista.. ovo je nekako u mom stilu i bas ti hvala za ovo...

Nadi 5. travnja 2011. u 07:27  

Hvala za komentar, bas mi je drago da ti se sviđa.
Šaljite svoje lsike, tako da možemo i vaše outfit-e objaviti kao inspiraciju drugima!

Anonimno,  28. svibnja 2011. u 03:55  

Extra je...mene samo interesuje da li ce duga ciganka (sarena,sa plavim i ljubicastim tonovima)moze nositi uz texas prsluk...???

Nadi 28. svibnja 2011. u 03:58  

Moze moze, naravno, bas kao u pridjelogu gore, suknja moze biti i sarena. Molim te da nas ubuduce pratis na www.malezensketeme.com jer ovaj blog vise nije aktivan, sav novi i stari sadrzaj ej rpebacen na ovu stranicu :)

Objavi komentar

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP