Pokreće Blogger.

..tunike

>> utorak, 3. svibnja 2011.

Moja prijateljica je već podavno tražila post o tunikama, ja sam ga odgađala u iščekivanju da neke lijepe dođu i u naše gradove, ali dižem ruke. Iako tunike kod nas trenutno i nisu baš aktuelne u trgovinama, nekad možete naletjeti na neke baš lijepe , a tu je moja preporuka  da prvo zavirite u Azel,  ili ih možete jednostavno šiti po svom ukusu.  Ovdje su neke od najljepših modela koje sam ja našla  i koji se možda mogu iskoristiti kao ideje za šivenje.Ako vam djeluje nemoguće dobiti ovakve tunike  šivenje, mislim da griješite, jednostavan kroj, lijepa svila, teta koja nešto na tome nacrta ili uradi od čipke ili izveze i to je to.

Odlučite se za jarke boje ili nježne tonove bijele, bež i puder roze, svilene ili lanene, ukrašene raznim kamenčićima, čipkom ili najjednostavnijeg kroja, šta god vam više odgovara, ali definitivno obogatite svoju gardarobu bar jednom tunikom. Za početak toplih dana jedan početni post o tunikama, a one će biti sastavni dio mnogih kombinacija za tople dane kao i naših sedmičnih listi želja..





Kako ćete nositi tuniku ovisi naravno o vašem ličnom stilu, ali mislim da je uobičajen stereotip da se one nose isključivo  uz ozbiljne  ili lanene hlače pogrešan.

My Way

Ja volim kombinaciju mekanih nježnih materijala i komada, kao na primjer svilene bijele tunike uz grube materijale i komade, kao na primjer tamni jeans i kožne baletanke:

...


Dodatno, ubacite lady-like slamnati šešir sa obodom i zlatni lančić sa nekim malim privjeskom, a uz to opet kao suprotnost neki šal kao na slici i veliku pvc torbu.

Ako pak volite onako nježan izgled, sve nijanse bijele za ljeto,onda jednu takvu svilenu tuniku kombinujte uz bijele uže hlače, svileni šal  i zanimljive ravne japanke:

Vacation in Greece


Za ljubiteljice uvijek nanovo modernog urban safari stila, obucite tunika-košulju, od tankog lana ili svile i pamuka uz kraće kaki hlače i sandale s visokom petom. Držite se pješčanih tonova, začinite ih drvenim nakitom, znači opet grubo + nježno i imate puni efekt. Obratite pažnju na detalje jer njima zapravo postižete kompletnost izgleda, mekani šal, grube narukvice, tanki lančić da grubim privjeskom..

Sand..

A za morsku popodnevnu kafu, obucite lagane široke hlače i preko svilenu tuniku, veliki šešir na glavu i korpu u ruku. Dodajte šal i zlatne baletanke..


Stay Classy

A za švrljanja po svom ili tuđem gradu, obucite lanenu tuniku na omiljene farmerke ili šorc i dodajte panama šeširić.

Wake up, it's a spring time!


white..

Tunike su ključni dio i morskih outfita:

Imagine summer with Lanvin


Golden days..
Toliko za danas!

5 komentari:

Lastavitza 5. svibnja 2011. u 03:34  

Ja sam baš jučer kupila jednu i to na pijaci, jeftine su a lijepe: http://bit.ly/jDj79a

Nadi 5. svibnja 2011. u 11:17  

Super, ma uvijek se sve moze naci u nekoj povoljnijoj opciji, vazno je smao znati nositi.

Lastavitza 10. svibnja 2011. u 08:59  

Ma da, u ovom je lako izgledati kao tetka :D

Anonimno,  28. kolovoza 2011. u 07:34  

ja bas volim tunike, uvijek ih nosim uz tamni jeans kao na prvoj slici ;) evo najdrazeg dijela moje kolekcije hehe:
http://i53.tinypic.com/14dziat.jpg
nadi, blog ti je super :D

Nadi 28. kolovoza 2011. u 08:32  

Hvala mnogo, mozes li na smolim te od sad pratiti na www.malezensketeme.com , presli smo odavno

Objavi komentar

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP