Pokreće Blogger.

..ljetne čizme

>> ponedjeljak, 9. svibnja 2011.

U Gemi sam naišla na predivne ljetne čizme, kojim ne znam kako odoljeti, a kako su ovakve ljetne čizme totalno trendi za ovo proljeće i ljeto, napravila sam par kombinacija za sebe i vas kako i s čim ih nositi. Moram vam priznati da je najteže bilo stati jer su kombinacije se same nametale, tako da neću vas zatrpati, evo ih samo nekoliko, tek toliko koliko vam treba da odlučite ugostiti ih u svom ormaru i da vidite da uz njih možete nositi sve što već sigurno imate.

1. U ovoj kombinaciji sve volim, haljina je tako lagana i jednostavna, možete je nositi uz ovakve čizme u dnevnoj kombinaciji ili sandalice na petu za večer, a možete je kupiti u Calypso butiku (Titova) i košta 55 KM. Torba je Mango.

Love theese boots


2. Uz helanke i svilene tunike uovakvim čizmama možete obići ne samo grad, nego cijeli svijet :)
...


3. Za one koje kao ja uživaju u šorcevima, ovo je idealna kombinacija, pravi urban safari stil u pješčanim bojama, laganoj bijeloj pamučnoj ili lanenoj košulji, jaknici ala baloner (Oviesse) i omiljenom šorcu.

...

4. Kao što vidite pješčane boje su moja ljetna slabost, a ako volite ležerne haljine, onda j eovo kombinacija za vas



Sand in my shoes

Ovdje savršeno pristaje ogrlica od kamena kao što je žad.

5. Nešto za one koje vole maxi haljine, ne trebam ni reći da su one jedan od ključnih trendova ove godine.

...

6. I za danas, još kombinacija uz dugu suknju koju je tražila Inspire_me
No. 3


Bojim se da na ovom neću stati, ostalo je još toliko toga što bih nosila uz njih :). Čizme možete kupiti u Gemi, po cijeni od 289 KM. Uz njih imate i odgovarajuću torbu.

1 komentari:

Anonimno,  1. travnja 2012. u 08:04  

Boook. Jako mi se svidjaju kombinacije... I ja sam kupila ljetne cizme i jedva cekam da ih pocinjem kombinirati i nositi, uz kratke hlacice, haljinice...

Objavi komentar

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP