Pokreće Blogger.

..maxi šarenu suknju..za inspire_me

>> petak, 6. svibnja 2011.

Inspire_me je poslala sliku svoje suknje koju želi ukombinovati..suknja je tu a sad idu i kombinacije..



Inspire_me, ja ne znam kakav je tvoj stil i šta zaista voliš da nosiš, ali rizik koji nose ovakve usknje i od kojih bih ja bježala je da nazovem tetasti look. lako je izgledati dosta starije u šarenim cigankama, a zbog svih volana, lako je izgledati i deblje, pa cure koje to ne žele nek izbjegavaju suknje u volane ili bar one koje se šire odmah iz struka. Neka radije nose duge suknje koje lagano padaju od pamuka, viskoze ili sa blžim volanima.

Zbog tog 'tetastog' rizika ja takve suknje bih uvijek malo 'ogrubila' sa muškim komadima. Prvi prijedlog je za ove proljetne dane, u ovoj verziji kao što možeš vidjeti sve osim suknje i lanca više je unisex nego ženstveno. Brogsice (bež, maslinasto zelene, krem) već sam dosta spominjala, možeš kupiti i one od grubljeg materijala (New Yorker cca 49 KM, Retro ne znam cijenu), torba najbolje u ovoj poštarskoj verziji ili neku veliku kožnu. Sako nek bude malo muški, dakle mrvu duži i grublji, ne strogo strukiran (Azel). Majicu predlažem obični top, ali je možeš zamijeniti i sa košuljama onog malo androgenog izgleda, okruglog vrata, ravnog kroja.
Kao što vidiš niosu samo krojevi grublji nego i materijali, jer suknja je sama odvoljno prozračna, zato ostalo nek bude grubi materijal, lan npr za sako.
No1



U drugoj verziji sam pokušala opet da napravim nešto drukčije od one osnovne verzije duge suknje uz ravne japanke. Negdje sam na slici sa revije, ali ne mogu naći koje, naišla na kombinaciju duge suknje i kratkog đemperka-majice. Ovisno o vitkosti naravno, to može biti i širi đemperak, onako ležernog razvučenog izgleda ili ako nisi mršavica onda ipak ovako uža verzija majice-đempera da smiri suknju. U toj verziji predlažem platforme i veliku kožnu torbu, te grublji nakit - srebro ili imitacija, multichain lanac. U ovoj verziji bi odbro izgledala i kožna jakna boje konjaka, ali ona malo bajkerskog kroja.
No2


Evo još jedna kombinacija sa čizmama u koje sam se prosto zaljubila i koje će dobiti post i za sebe :)

No. 3


Čizme su iz Geme (289 KM), uz njih ima i savršena torba slična ovoj na slici.

Ovo je samo da vidiš da mislim na tebe, dodaću još nekoliko kombinacija večeras ili sutra, a ti molim te napiši kako ti se sviđa i slobodno me usmjeri malo prema svojim afinitetima.

2 komentari:

inspire_me,  9. svibnja 2011. u 04:49  

Ova treca kombinacija mi je mrak i nekako je najvise ja:) Isprobala sam i ja par kombinacija i tanka je linija da se ne skrene u 'teta-look'. Nekako mi sa brogsicama ne ide, ljepse ide uz neke ravne rimljanke ne pretjerano nadzidzane. Cak mi ide dobro i uz neke rimljanka-visoke sandale, mada sam ja do skoro bila veliki protivnik kombinacije isoka stikla - duga suknja/haljina, a sad mi se eto svidja:)
Sa cizmama nisam probala, a imam ovako jedne boja kao na trecoj slici, antilopne, samo je peta ona nevidljiva wedge (if you know what I mean :)
Elem, hvala velika, inspirisala si me za cizmice:)

Nadi 9. svibnja 2011. u 06:24  

Draga, ja sam svjesno izbjegla kombinacije sa japankama i ravnim rimljankama, jer su one onako prva asocijacija i znam da to nema potrebe da pravim, zato sma htjela da ponudim neke drukcije opcije :) drago mi je da ti se sviđa!

Objavi komentar

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP